סל קניות (0 פריטים)
סל הקניות ריק

להמשך הקניות

שאלות ותשובות

הקליקו על אחד מהנושאים הבאים -

הזמנות

ניוזלטר

משלוחים

החזרות והחלפות

מידות והתאמה

אבטחת מידע

חיובים ותשלומים

קופון יום הולדת

גיפט קארד

 

הזמנות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

היכנסו לאתר וליחצו על הכותרת ״החשבון שלי״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (תוכלו גם לבצע הזמנה ללא הרשמה). שוטטו באתר, היכנסו לפריטים שמוצאים חן בעיניכם, בחרו צבע ומידה והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.

 

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

אפשר בהחלט, דרך שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 (בימי ו׳ מ-16:00-8:00 ובשבת מ-22:00-19:00) בטלפון 03-7444123 או בצ׳אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@golfco.co.il ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.

 

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות "אורח" ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

 

האם ניתן לנצל באתר נקודות מועדון GOLF&CO?

אכן, תוכלו לנצל נקודות מועדון שברשותכם לטובת רכישה באתר ללא כל בעיה. בעת הכניסה הראשונה לאתר, באפשרותכם להתחבר כחברי מועדון ולסנכרן את פרטיכם האישיים ונקודות המועדון שברשותכם. ניצול הנקודות יתבצע באמצעות בחירת שיטת התשלום הרלוונטית בעמוד הקופה.

 

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "החשבון שלי״ ובחרו ״הזמנות״.

לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת.

 

איך ניתן לוודא שקיבלתם את ההזמנה?

במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ״הזמנות״.

 

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00, ביום שישי בין השעות 8:00 עד 16:00, ובשבת מ-19:00 עד 22:00 בטלפון 03-7444123, או בצ׳אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@golfco.co.il.

 

איך משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

במידה וההזמנה עדיין לא נשלחה, נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00, ביום שישי בין השעות 8:00 עד 16:00, ובשבת מ-19:00 עד 22:00 בטלפון 03-7444123 או בצ׳אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@golfco.co.il.

 

איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00, ביום שישי בין השעות 8:00 עד 16:00, ובשבת מ-19:00 עד 22:00 בטלפון 03-8001001 או בצ׳אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@golfco.co.il.

 

 

ניוזלטר

איך לוודא קבלת מיילים סדירה?

במידה וכתובת הדואר שלכם היא בשירות Gmail, ודאו כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבת המייל. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית. אם ברצונכם לקבל את המיילים לתיבה הראשית עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

1. סמנו ב-V את אחד המיילים מאיתנו

2. ליחצו על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל

3. בחרו באופציית Move to Tab והעבירו את המייל לתיבת Primary. מעתה, המיילים שיישלחו יופיעו בתיבה הראשית.

 

איך לקבוע שתמיד יוצגו התמונות במיילים המתקבלים מכם?

בכדי לראות את התמונות בקביעות, עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

1. פתחו את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות

2. לחצו על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from info@golfco.co.il״.

 

 

משלוחים

כיצד מתבצע משלוח מוצרים שבירים או עדינים?

האתר מציע מוצרים העלולים להישבר בעת משלוח באמצעות דואר רשום, ועל כן הם מחייבים שימוש במשלוח עד הבית.

 

מתי תגיע החבילה שהוזמנה?

במידה ובחרתם בדואר רשום, החבילה תגיע לסניף הדואר קרוב לביתכם עד 14 ימי עסקים. אם בחרתם בשליח עד הבית, שליח יגיע לביתכם עד 5 ימי עסקים. במידה ומקום מגוריכם הוא ביישוב מרוחק - אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן - ייתכנו עיכובים בהגעת השליח.

 

לאחר קבלת מייל המעדכן כי החבילה שהוזמנה נארזה ונשלחה, איך ניתן לדעת מתי תגיע החבילה?

במידה והזמנתם משלוח בדואר רשום – יישלח אליכם מייל עם מספר מעקב אחר החבילה ולינק לאתר דואר ישראל – בו תוכלו להזין את מספר המעקב ולראות היכן נמצאת החבילה שלכם בכל רגע נתון. במידה והזמנתם משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמכם את הגעתו באמצעות מספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלתם שיחת תיאום מהשליח, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ואנו נבדוק עבורכם את מתי השליח צפוי להגיע.

 

מה מומלץ לבחור בכתובת המשלוח, כתובת מגורים או עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח, במהלך שעות אלה.

 

 

החזרות והחלפות

איך להחליף או להחזיר פריט?

אם ברצונכם להחזיר את הפריט שרכשתם, אפשר לעשות זאת בלי בעיה ובחינם באמצעות דואר ישראל (למעט פריטים שבירים). כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם, לרבות פריטים שבירים, בכל אחת מחנויות Golf & Co ברחבי הארץ. לצפייה ברשימת החנויות המלאה לחצו כאן.

תוכלו להחזיר פריט, עד 14 יום מקבלתו, ולקבל בעבורו זיכוי כספי, כל עוד עלות המוצר היא מעל 50 ש"ח (עבור החזרת מוצרים שמחירם נמוך מסכום זה, האתר שומר לעצמו את הזכות לגבות דמי ביטול בגובה של 5% מהסכום). לשם כך, השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים: מדבקת גוביינא לשליחת הפריט חזרה אלינו על חשבוננו, וטבלה שבה תסמנו עבורנו את הפריט שברצונכם להחזיר. למידע נוסף >

החזרות והחלפות יתבצעו בתנאי שהמוצרים יוחזרו ללא פגם, באריזתם המקורית, ומבלי שנעשה בהם שימוש. מוצרים הנמכרים באריזה ממותגת חייבים לחזור באריזתם כאשר היא שלמה ולא נפתחה. במידה ומוצר נמכר במארז, יש להחזיר את המארז בשלמותו על כל חלקיו ומבלי שנעשה בו שימוש.

 פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה.

 

האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בנקודות מועדון גולף?

כן, במידה ואתם מעוניינים להחזיר מוצר שנרכש באתר באמצעות נקודות גולף - הזיכוי יתבצע על ידי החזרת הנקודות אל חשבון חבר המועדון שלכם.

 

כמה זמן לוקח לחבילה שהוחזרה להגיע אלינו?

עד 14 ימי עסקים. ברגע שהחבילה תתקבל, ניצור אתכם קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו 03-7444123 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 (בימי ו׳ מ-16:00-8:00 ובשבת מ-22:00-19:00).

 

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

אכן, אפשרי להחזיר פריט שנרכש בסייל, עד 14 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה, יתקבל עבורו זיכוי כספי. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל או באמצעות קופון, וברצונכם לקבל עבורם החזר כספי - שווי ההחזר יהיה שווה לסכום ששולם. למידע נוסף >

 

במידה ואבדה מדבקת הגוביינא, או לא התקבלה כלל - איך בכל זאת אפשר להחזיר את החבילה ללא עלות שילוח?

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, והמדבקה תישלח אליכם במייל. לאחר קבלת המייל הדפיסו את המדבקה, הדביקו אותה על גבי החבילה ושילחו אלינו. שירות המשלוח אינו כרוך בתשלום.

 

 

אבטחת מידע

 

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

בעת ניסיון לבצע הזמנה הופיעה אזהרה כי האתר אינו מאובטח. מדוע?

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלכם, בדרך כלל כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או לבצע את ההזמנה ממכשיר אחר.

 

 

חיובים ותשלומים

 

האם ניתן לשלם בתשלומים?

אכן כן. להלן פירוט התשלומים המוצע באתר:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח

עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח

עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש"ח

עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ש"ח

עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ש"ח

 

יש אפשרות לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 (בימי ו׳ מ-16:00-8:00 ובשבת מ-22:00-19:00) בטלפון 03-7444123.

 

 

איך לוודא שלא בוצע חיוב פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעתם הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה וסכום החיוב באתר. הקליקו על ״החשבון שלי״ והיכנסו אל ״הזמנות״, שם תוכלו לראות את ההזמנות שלכם והסכום בו חוייבתם עבור כל הזמנה.

 

 

קופון יום הולדת

איך משתמשים בקופון יום הולדת שהתקבל במייל?

מזל טוב! מיום קבלת המייל יש לכם 30 יום לעשות שימוש בקופון, שהינו חד-פעמי. בעת הרכישה באתר, יתבצע מעבר לדף הקופה, שם תוכלו להכניס את קוד קופון שברשותכם: הזינו את מספר הקוד אותו קבלתם במייל במשבצת הקופון באתר ולחצו על אישור. ההנחה תתעדכן ותתבטא בסכום ההזמנה שביצעתם.

 

 

גיפט קארד

איך משתמשים בגיפט קארד?

עליכם להתחבר לחשבון האישי. אם אין ברשותכם חשבון באתר, עליכם לפתוח אחד. לאחר ההתחברות היכנסו ל"חשבון שלי" בפינה השמאלית העליונה, בחרו בקטגוריית "זיכויים", והזינו את קוד הגיפט שקיבלתם במייל (מומלץ לבצע פעולת העתק>הדבק). לאחר לחיצת אישור יתרת הקרדיט תתעדכן, וסכום הגיפט קארד ייכנס לקרדיט שלכם. באפשרותכם לנצל בקנייה את חלקו של הסכום או את כולו, ללא הגבלת זמן. על מנת להשתמש בקרדיט, היכנסו בעת הרכישה לעמוד הקופה ובחרו באופציית תשלום ״קרדיט״.