סל קניות (0 פריטים)
סל הקניות ריק

להמשך הקניות

גלישה והרשמה 

מזמינים אתכם לגלוש בין הקטגוריות השונות באתר, ולהוסיף לסל את הפריטים הרצויים. את הרכישה תוכלו לבצע בשתי דרכים: כאורחים, ללא הרשמה לאתר, או כמשתמשים קבועים בעלי חשבון אישי. המשתמשים הקבועים שלנו נהנים מהטבות ועדכונים הנשלחים לתיבת המייל, וההצטרפות היא פשוטה וקלה: לחצו על כפתור "החשבון שלי" בפינה השמאלית העליונה, הזינו את כתובת המייל שלכם ובחרו סיסמה. בדף שייפתח תוכלו לעדכן את הפרטים שלכם, לעקוב אחר הזמנות, לגשת להיסטוריית הפריטים שרכשתם ולכל שאר פעולות שבצעתם באתר. בכל שאלה הנוגעת לאתר, לפריטים המופיעים בו או לבירורים אחרים - ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-7444123 או בצ׳אט לייב באתר. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין 18:00-08:00. לאחר שעות אלה ניתן ליצור איתנו קשר במייל info@golfco.co.il ונחזור אליכם במהרה.

 

שינוי ושחזור סיסמה 

שכחתם את הסיסמה או מעוניינים להחליף אותה? היכנסו לעמוד "החשבון שלי" והזינו את כתובת המייל איתה נרשמתם. הסיסמה החדשה תשלח אליכם לשם.

 

עדכון או הוספת כתובת 

באפשרותכם לשנות את פרטי החיוב ואת פרטי כתובת המשלוח בעמוד "החשבון שלי", באמצעות כפתור "עריכת כתובת".

 

תשלום ואבטחה 

על תהליך הסליקה המאובטח באתר אחראית חברת קרדיט גארד, חברת סליקת כרטיסי אשראי והאבטחה המובילה בישראל (החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1).

 

תוכלו לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס - או באמצעות השירות של PayPal. פרטי כרטיס האשראי עוברים תהליך הצפנה מאובטח, לחברה אין אפשרות לעשות שימוש בנתוני הכרטיס ובאפשרותכם להסיר מידע שמור זה מחשבונכם בכל עת.

 

קנייה בתשלומים 

ללא ריבית, לפי האפשרויות הבאות: 

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח

עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח

עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש"ח

עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ש"ח

עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ש"ח

לנוחיותכם - תוכלו להחזיר או להחליף פריטים שרכשתם, ללא תשלום נוסף וללא חיוב דמי משלוח.

במידה וחברת האשראי לא אישרה את העסקה, אין באפשרותנו לספק את המוצרים אותם הזמנתם. במקרה זה כרטיס האשראי שלכם לא יחוייב ואנו ניצור עמכם קשר: נא ודאו שההזמנה שלכם מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר ולמשלוח. במידה ולא קבלתם פנייה מאיתנו במייל או בטלפון תוך 24 שעות ממועד הרכישה - פנו לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לסייע.