טוען...
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
Help

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותך במהלך שעות הפעילות

הזמנות
כיצד מבצעים הזמנה באתר?
היכנסו לאתר ולחצו על הכותרת ״החשבון שלי״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (תוכלו גם לבצע הזמנה ללא הרשמה). שוטטו באתר, היכנסו לפריטים שמוצאים חן בעיניכם, בחרו צבע ומידה והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.
האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות "אורח" ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.
האם ניתן לנצל באתר נקודות מועדון GOLF&CO?
אכן, תוכלו לנצל נקודות מועדון שברשותכם לטובת רכישה באתר ללא כל בעיה. בעת הכניסה הראשונה לאתר, באפשרותכם להתחבר כחברי מועדון ולסנכרן את פרטיכם האישיים ונקודות המועדון שברשותכם. ניצול הנקודות יתבצע באמצעות בחירת שיטת התשלום הרלוונטית בעמוד הקופה.
איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?
סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "החשבון שלי״ ובחרו ״הזמנות״. לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה: ״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם. ״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז. ״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת.
איך ניתן לוודא שקיבלתם את ההזמנה?
במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ״הזמנות״.
איך מבטלים הזמנה?
אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 30 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר. אם תרצו לקבל החזר כספי בגין ביטול העסקה, עליכם לבטל את העסקה – תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד האמור. התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים, לחצו כאן [ראו פרק ד' בתקנון]. אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה. במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס אשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם. אם אתם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, אתם תוכלו להודיע לנו על כך ונתאם איתכם מועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין. לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00 בטלפון 03-8001001 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]
איך משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?
במידה וההזמנה עדיין לא נשלחה, נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00 בטלפון 0733382710 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]
איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00 בטלפון 0733382710 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

ניוזלטר
איך לוודא קבלת מיילים סדירה?
במידה וכתובת הדואר שלכם היא בשירות Gmail, ודאו כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבת המייל. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית. אם ברצונכם לקבל את המיילים לתיבה הראשית עליכם לבצע את הפעולות הבאות: 1. סמנו ב-V את אחד המיילים מאיתנו 2. לחצו על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל 3. בחרו באופציית Move to Tab והעבירו את המייל לתיבת Primary. מעתה, המיילים אשר ישלחו יופיעו בתיבה הראשית.
איך לקבוע שתמיד יוצגו התמונות במיילים המתקבלים מכם?
בכדי לראות את התמונות בקביעות, עליכם לבצע את הפעולות הבאות: 1. פתחו את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות 2. לחצו על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from [email protected]״.

משלוחים
לפרטים מלאים בנושא אספקה ומשלוחים בקרו בעמוד "משלוחים", לחצו כאן.

החזרות והחלפות
לפרטים מלאים בנושא החזרות והחלפות בקרו בעמוד החלפות והחזרות, לחצו כאן.

אבטחת מידע
האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך קנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
בעת ניסיון לבצע הזמנה הופיעה אזהרה כי האתר אינו מאובטח. מדוע?
שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלכם, בדרך כלל כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או לבצע את ההזמנה ממכשיר אחר.

חיובים ותשלומים
האם ניתן לשלם בתשלומים?
אכן כן. להלן פירוט התשלומים המוצע באתר: עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש"ח עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ש"ח עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ש"ח
יש אפשרות לשלם במזומן?
לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיסי דיירקט, או באמצעות חשבון PayPal.
איך לוודא שלא בוצע חיוב פעמיים?
המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות אשר מוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעתם הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה וסכום החיוב באתר. הקליקו על ״החשבון שלי״ והיכנסו אל ״הזמנות״, שם תוכלו לראות את ההזמנות שלכם והסכום בו חוייבתם עבור כל הזמנה.

יבואן המוצרים
מי מייבא את המוצרים המוצעים באתר?
המוצרים המוצעים באתר מיובאים ע"י/ מיובאים עבור: קבוצת גולף א.ק. בע"מ (ח.צ. 510289564), רחוב המלאכה 5, נתניה

סגור
טוען...
Go back to %1