סל קניות (0 פריטים)
סל הקניות ריק

להמשך הקניות

שאלות ותשובות

הקליקו על אחד מהנושאים הבאים -

הזמנות

ניוזלטר

משלוחים

החזרות והחלפות

אבטחת מידע

חיובים ותשלומים

קופון יום הולדת

גיפט קארד

 

הזמנות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

היכנסו לאתר וליחצו על הכותרת ״החשבון שלי״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (תוכלו גם לבצע הזמנה ללא הרשמה). שוטטו באתר, היכנסו לפריטים שמוצאים חן בעיניכם, בחרו צבע ומידה והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.

 

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות "אורח" ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

 

האם ניתן לנצל באתר נקודות מועדון GOLF&CO?

אכן, תוכלו לנצל נקודות מועדון שברשותכם לטובת רכישה באתר ללא כל בעיה. בעת הכניסה הראשונה לאתר, באפשרותכם להתחבר כחברי מועדון ולסנכרן את פרטיכם האישיים ונקודות המועדון שברשותכם. ניצול הנקודות יתבצע באמצעות בחירת שיטת התשלום הרלוונטית בעמוד הקופה.

 

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "החשבון שלי״ ובחרו ״הזמנות״.

לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת.

 

איך ניתן לוודא שקיבלתם את ההזמנה?

במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ״הזמנות״.

 

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות המייל בכתובת [email protected].

 

איך משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

במידה וההזמנה עדיין לא נשלחה, נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות המייל בכתובת [email protected].

 

איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות באמצעות המייל בכתובת [email protected].

 

 

ניוזלטר

איך לוודא קבלת מיילים סדירה?

במידה וכתובת הדואר שלכם היא בשירות Gmail, ודאו כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבת המייל. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית. אם ברצונכם לקבל את המיילים לתיבה הראשית עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

1. סמנו ב-V את אחד המיילים מאיתנו

2. ליחצו על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל

3. בחרו באופציית Move to Tab והעבירו את המייל לתיבת Primary. מעתה, המיילים שיישלחו יופיעו בתיבה הראשית.

 

איך לקבוע שתמיד יוצגו התמונות במיילים המתקבלים מכם?

בכדי לראות את התמונות בקביעות, עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

1. פתחו את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות

2. לחצו על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from [email protected]״.

 

 

משלוחים

לפרטים מלאים בנושא אספקה ומשלוחים בקרו בעמוד "משלוחים", לחצו כאן.

 

החזרות והחלפות

לפרטים מלאים בנושא החזרות והחלפות בקרו בעמוד החלפות והחזרות", לחצו כאן.

 

אבטחת מידע

 

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

בעת ניסיון לבצע הזמנה הופיעה אזהרה כי האתר אינו מאובטח. מדוע?

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלכם, בדרך כלל כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או לבצע את ההזמנה ממכשיר אחר.

 

 

חיובים ותשלומים

 

האם ניתן לשלם בתשלומים?

אכן כן. להלן פירוט התשלומים המוצע באתר:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח

עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח

עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש"ח

עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ש"ח

עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ש"ח

 

יש אפשרות לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

 

 

איך לוודא שלא בוצע חיוב פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעתם הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה וסכום החיוב באתר. הקליקו על ״החשבון שלי״ והיכנסו אל ״הזמנות״, שם תוכלו לראות את ההזמנות שלכם והסכום בו חוייבתם עבור כל הזמנה.

 

 

קופון יום הולדת

איך משתמשים בקופון יום הולדת שהתקבל במייל?

מזל טוב! מיום קבלת המייל יש לכם 7 ימים לעשות שימוש בקופון, שהינו חד-פעמי. בעת הרכישה באתר, יתבצע מעבר לדף הקופה, שם תוכלו להכניס את קוד קופון שברשותכם: הזינו את מספר הקוד אותו קבלתם במייל במשבצת הקופון באתר ולחצו על אישור. ההנחה תתעדכן ותתבטא בסכום ההזמנה שביצעתם.

 

 

גיפט קארד

איך משתמשים בגיפט קארד?

עליכם להתחבר לחשבון האישי. אם אין ברשותכם חשבון באתר, עליכם לפתוח אחד. לאחר ההתחברות היכנסו ל"חשבון שלי" בפינה השמאלית העליונה, בחרו בקטגוריית "זיכויים", והזינו את קוד הגיפט שקיבלתם במייל (מומלץ לבצע פעולת העתק>הדבק). לאחר לחיצת אישור יתרת הקרדיט תתעדכן, וסכום הגיפט קארד ייכנס לקרדיט שלכם. באפשרותכם לנצל בקנייה את חלקו של הסכום או את כולו, ללא הגבלת זמן. על מנת להשתמש בקרדיט, היכנסו בעת הרכישה לעמוד הקופה ובחרו באופציית תשלום ״קרדיט״. 

לחצו ENTER לפתיחת תפריט נגישות