סל קניות (0 פריטים)
סל הקניות ריק

להמשך הקניות

ביטול עסקה

לביטול עסקה ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל [email protected].

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר, ובמקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, תוך 4 חודשים מהמועד האמור. התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים. לצפייה בתנאים האמורים, לחצו כאן.

אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה.

במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.

 

החלפות והחזרות

אם ברצונכם  להחזיר את הפריט שרכשתם, אפשר לעשות זאת בלי בעיה ובחינם באמצעות דואר ישראל (למעט פריטים שבירים וכריות שינה).

* שימו לב: פריטים שבירים וכריות שינה ניתן להחליף/להחזיר בחנויות רשת Golf & CO בלבד.

כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות Golf & CO ברחבי הארץ.

לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.

 

כך תחזירו פריט באמצעות דואר ישראל (למעט פריטים שבירים וכריות שינה):

השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים - מדבקת גוביינא לשליחת הפריט חזרה, וטבלה לסימונכם. זה כל מה שצריך לעשות:

1. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו.

2. בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשו לסמן ב-V את הפריט שברצונכם להחזיר וכמות במידת הצורך. נודה לכם על ציון סיבת ההחזרה.

3. הדביקו את מדבקת משלוח הגוביינא שקיבלתם על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה. יש לשים לב שהמדבקה מכסה לחלוטין את פרטי הכתובת שלכם, כך שתהיה כתובת משלוח אחת ברורה – גולף אנד קו אונליין, באמצעות בית הדואר הרצליה, תא דואר 98610, הרצליה 4610001.

4. זהו זה,  כל מה שנשאר זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את החבילה אלינו ללא עלות. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.

5. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליכם מייל עדכון. אם עברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא מיידית.

6. אם אבדה מדבקת הגוביינא, או לא התקבלה כלל, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, והמדבקה תישלח אליכם במייל. לאחר קבלת המייל הדפיסו את המדבקה, הדביקו אותה על גבי החבילה ושילחו אלינו. שירות זה אינו כרוך בתשלום.

 

כך תחזירו ותחליפו פריט דרך חנויות GOLF & CO:

1. יש להגיע עם הפריט לחנות Golf & Co הקרובה אליכם, עד 14 יום מיום קבלתו.

2. יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.

בחנויות ניתן:

1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות.

2. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.

3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. שימו לב: אם תרצו להחליף לפריט שונה או לאותו הפריט, בצבע או במידה שונים - במקרה ובו יהיה קיים פער במחיר בין האתר לחנות, תקבלו זיכוי לרכישה או לחלופין תתבקשו להשלים את התשלום למחירו של הפריט בחנות.

 

האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בנקודות מועדון גולף?

כן, במידה ואתם מעוניינים להחזיר מוצר שנרכש באתר באמצעות נקודות גולף - הזיכוי יתבצע באמצעות החזרת הנקודות אל חשבון חבר המועדון שלכם. הנקודות שנצברו בגין העסקה שבוטלה, יבוטלו וינוכו מחשבון המועדון. אם לא תהיה יתרה מספקת לקיזוז בנקודות, יופחת שווי ההחזר הכספי בסכום החסר.

לא יינתן החזר כספי בגין פריט שנקנה באמצעות מימוש נקודות.

 

וגם…

1. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).

2. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/ארז אלא רק את הערכה/מארז על כל פריטיהם.

 

לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם במייל [email protected].

לחצו ENTER לפתיחת תפריט נגישות